Δευτέρα, 13 Μαϊος 2024

L Lifestyle

Υπενθύμιση για τον κίνδυνο εξαφάνισης ζώων και πουλιών !

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Μας νοιάζει που ζώα και πουλιά κινδυνεύουν να εξαφανιστούν; Μας νοιάζει ότι τα μελλοντικά μικρά θ' ακούν τα ονόματά τους, θα τ' αναζητούν σε φωτογραφίες ή σε βίντεο, και οι γονείς θα λένε «ναι, αυτά υπήρχαν κάποτε, όπως κι οι δεινόσαυροι που τώρα δεν υπάρχουν πια»; Κι αν οι δεινόσαυροι εξαφανίστηκαν από αιτίες που δεν προκαλέσαμε εμείς, αυτά τα είδη του ζωικού βασιλείου που σήμερα κινδυνεύουν με εξαφάνιση κινδυνεύουν εξαιτίας μας.

Ένας οίκος μόδας, του οποίου τα προϊόντα συνιστούν «αγορά κύρους», πήρε πρωτοβουλία να μας θυμίσει ότι η εξαφάνισή τους είναι πολύ κοντά.

Το 1933, ο Γάλλος τενίστας Ρενέ Λακόστ, μαζί με τον Αντρέ Ζιλιέ, ιδιοκτήτη της μεγαλύτερης εταιρείας πλεκτών εκείνη την εποχή στη Γαλλία, ίδρυσαν τον οίκο Lacoste. Και στα περίφημα πόλο, πάνω από την καρδιά, κέντησαν ένα μικρό πράσινο κροκόδειλο (επειδή τον Ρενέ Λακόστ οι θαυμαστές του τον έλεγαν «Ο Κροκόδειλος», τέτοιο ήταν το πείσμα του στα γήπεδα του τένις).

Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, την 1η Μαρτίου 2018, ο οίκος Lacoste παρουσίασε μια limited edition των πασίγνωστων πόλο του. Την βάφτισε Lacoste X Save Our Species. Έφτιαξε, 1.775 πόλο, συνολικά. Εξαντλήθηκαν. Σε αυτά, το μικρό πράσινο κροκοδειλάκι είχε αντικατασταθεί με ένα - κάθε φορά άλλο - από τα 10 υπό εξαφάνιση είδη του ζωικού βασιλείου, που είχε επιλέξει ο οίκος για να τραβήξει την προσοχή μας στο πρόβλημα.

* Όπως γίνεται σαφές, πρόκειται για προσπάθεια υπενθύμισης, διότι όπως πολύ καλά γνωρίζουμε, τα επώνυμα αυτά προϊόντα στην πορεία των ετών, μόνο ως σύμβολα κοινωνικής καταξίωσης λειτούργησαν και σχεδόν καθόλου δεν συνέβαλαν στην ευαισθητοποίηση για την προστασία της ζωής στον πλανήτη μας.

Αν συμβεί αυτή τη φορά, τότε θα πρόκειται για μια σπουδαία ανατροπή...  

hellas logo

Hellas Week

Τηλ: +30 211 210 0971